Home / Notícias / Na Segunda-feira (11-12), o prefeito de Brasil Novo Alexandre Lunelli recebeu na capital do Estado o Selo Verde Gestor Transparente 2017.

IMG_2620The alt text for this image is the same as the title. In most cases, that means that the alt attribute has been automatically provided from the image file name. IMG_2629The alt text for this image is the same as the title. In most cases, that means that the alt attribute has been automatically provided from the image file name. IMG_2630The alt text for this image is the same as the title. In most cases, that means that the alt attribute has been automatically provided from the image file name.